کارشناس مشاوره منطقه ۱۳ شهر تهران:

نمایشگاه مجازی هدایت تحصیلی، فرصتی برای انتخاب آگاهانه دانش آموزان پایه نهم است

تهران(پانا)- کارشناس مشاوره منطقه ۱۳ از برپایی نمایشگاه مجازی هدایت تحصیلی با عنوان «انتخاب آگاهانه» با هدف توانمندسازی تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، خبر داد. این نمایشگاه برای آگاهی از رشته های موجود در سطح منطقه در کانال هدایت تحصیلی منطقه ۱۳ در فضای شاد از تاریخ ۱۲ الی ۲۳ بهمن دایر است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی هدایت تحصیلی، فرصتی برای انتخاب آگاهانه دانش آموزان پایه نهم است

مژگان نظری در گفت و گو با پانا با اشاره به نزدیک شدن به هفته مشاغل گفت: در نمایشگاه مجازی معرفی مشاغل، که در ایام دهه فجر در منطقه ۱۳ در حال برگزاری است، 11 هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش، دولتی و غیر دولتی، در سطح منطقه به معرفی رشته ها و ارائه اطلاعات می پردازند.
وی افزود: طبق برنامه ریزی کارشناسی مشاوره، هر روز از این ایام مربوط به یک هنرستان است. مدیر هنرستان‌ها با برنامه های متنوع به معرفی رشته ها توسط افراد متخصص و هنرآموزان با نمایش کارهای عملی دانش آموزان به صورت تراکت، انیمیشن، تصاویر، کلیپ و بروشورهای شغلی، بازدید از کلاس ها و فعالیت های دانش آموزان از طریق اردوی مجازی و با فرستادن لینک نمایشگاه مجازی هنرستان در آپارات، در روز تعیین شده به تبلیغات می پردازند. همچنین مدیران به سوالات اولیا، دانش‌آموزان و مشاوران در کانال پاسخگو هستند.
نظری گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، توانمندسازی تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در ارتباط با انتخاب رشته و آگاهی از رشته های موجود در سطح منطقه است. این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان با مشاغل گوناگون و رشته های تحصیلی که منجر به انتخاب آگاهانه شغل مورد علاقه آن ها در آینده می شود آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار