وزیر اطلاعات؛

وزارت اطلاعات ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده مکان ترور را گفته بود

وزیر اطلاعات: آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم

تهران (پانا) - وزیر اطلاعات گفت وزارت اطلاعات ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده گفت که در این نقطه می‌خواهند ایشان را ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم. آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وزارت اطلاعات ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده مکان ترور را گفته بود

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم در تشریح وضعیت امنیتی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در برقراری امنیت و خنثی سازی توطئه های دشمنان گفت: ما توطئه‌های دشمنان را خنثی و به طرح‌های آن‌ها ضربه وارد کردیم و علیرغم اینکه در مقاطعی دشمنان تمام تلاش شان را کردند تا امنیت جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کند، اما به لطف پروردگار و به همت سربازان گمنام امام عصر و همه دستگاه‌هایی که در مولفه‌های امنیت اثر داشتند توانستیم از این پیچ‌های پرخطر عبور کنیم.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در یکی از مقاطع دارای ثبات از لحاظ امنیت به سر می برد، به تلاش های دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور اشاره کرد و گفت: امسال دهه فجر ما متمایز از دهه فجر‌های گذشته است. امسال مردم ایران به جای جشن یک پیروزی؛ جشن دو پیروزی را برگزار می‌کنند که یکی جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دیگری جشن پیروزی بر تحریم‌های ظالمانه و ضد بشری و ضد انسانی است که ترامپ با هدف ضربه زدن به مردم ایران و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم ایران تحمیل کرد.

وی به ترور شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده گفت که در این نقطه می‌خواهند ایشان را ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم. آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار