سردارطلایی نیک: دشمن هویت اسلامی نسل سوم انقلاب و نسل های بعد از آن را هدف قرار داده است

تهران(پانا)- در وبینار معرفی دستاوردهای انقلاب در مسیر کشور برای پیاده سازی هویت اسلامی به ویژه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برتعامل و تعاون بین نسلی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سردارطلایی نیک: دشمن هویت اسلامی نسل سوم انقلاب و نسل های بعد از آن را هدف قرار داده است

وبینار تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور سردار رضا طلائی نیک معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵، سرهنگ رجبی رئیس پایگاه اطلاعات پلیس امنیت و فرماندهان نظامی و انتظامی، محمدی شهردار منطقه ۱۵ و دولت آبادی رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۵، معاونت های آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مدیران و کارشناسان دربسترسامانه شاد (پخش زنده) و کریدور مدیران مدارس سه دوره تحصیلی برگزار شد.

سردارطلایی نیک با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و ادای احترام به روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای این مرز و بوم گفت: برآیند پیام رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس دو کلید واژه ی هویت و جوانان بنا شده است‌.
سردار طلائی نیک در ادامه افزود: در هویت اسلامی همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب اشاره کردند، جوانان ما با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) باید بر مبنای دو الگوی علوی و فاطمی پیش بروند.
سردار طلائی نیک عنوان کرد: کشور ما در پیاده سازی هویت اسلامی به ویژه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی علی رغم دست آوردها و پیشرفت های مختلف اما هنوز گام های طی نشده ی زیادی در پیش داریم و پیمودن این مسیر، مستلزم و منوط به تعامل و تعاون بین نسلی است.


همانطور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، پیش تر فرمودند: دشمن با توجه به شکست های پیاپی در حوزه های مختلف، امروزه در عرصه جدیدی پا به میدان گذاشته و با کمرنگ کردن هویت اسلامی در بین جوانان، نوجوانان و نونهالان، بنیان و زیرساخت انقلاب را هدف قرار داده است.
سپس ضمن ارائه گزارش و آمار مختصری از اقدامات حوزه دفاعی و نظامی گفت: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد تکنولوژی، قطعه سازی و تسلیحات و فناوری در داخل ایران اسلامی تولید می شود و بدون شک ایران یکی از ده کشور قدرتمند منطقه است.
سردارطلایی نیک در پایان گفت: دشمن در سه عرصه با ما در حال نبرد است: اول، بحران هویت که دشمن در این عرصه نسل های سوم به بعد انقلاب را هدف قرار داده است، دوم،جنگ امنیتی که در این عرصه نیز به دلیل ولایت مداری، بودن نیروهای توانمند، متعهد، متخصص و ارزشی، مثل حاج قاسم ها و فرخی زاده ها تاکنون دشمن در این حوزه هم ناکام مانده است و سوم، عرصه پیشرفت، دشمن از پیشرفت ایران اسلامی وحشت دارد و می خواهد در تمام حوزه ها جلوی پیشرفت ما را بگیرد.


در ادامه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن خیر مقدم به مدعوین و معرفی اعضای جلسه، گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری و با وجود ظرفیت‌های متعدد بین نسلی باید بین نسل های مختلف انقلاب اسلامی، همدلی، همراهی، همکاری و تعامل برقرار کنیم.
سپس ادامه داد: تعامل نیروهای ساختاری و ارزشی در جامعه جدید ایران، شرایطی تازه برای تجربه گذار به بزرگسالی و ارتباط نسل ها ایجاد کرده است و در این میان آموزش و پرورش به عنوان پیشگام و مدافع آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان همواره کوشیده است تا از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کند و ارتباط بین نسلی را در مناسبت های مختلف مانند هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر حفظ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار