حضورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ثبت احوال

زنجان (پانا) - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درایام ا.. دهه فجر از اداره کل ثبت احوال استان و شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ثبت احوال

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان مصطفی طاهری نماینده معزز مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این بازدید در جریان بخشی از اقدمات انجام شده، در دست اقدام و آخرین وضعیت پروژه درحال تکمیل ساختمان اداری شهرستان زنجان قرار گرفت.

سید علی شفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سالهای گذشته اظهار داشت : امیدواریم به یاری خداوند متعال و با حمایت شما هرچه سریعتر این پروژه ساختمان اداری شهرستان که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به بهره برداری رسانده و خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم شهرستان زنجان ارائه دهیم.

مدیر کل ثبت احوال در این دیدار ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته ، گزارشی از آخرین وضعیت کارت هوشمند ملی در استان ارائه نمود و افزود درحال حاضر کمتر از 10 درصد مردم استان نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از قسمت های مختلف اداره ثبت احوال و اقدامات انجام شده، از تلاش های صادقانه و زحمات همکاران و مدیر کل قدردانی و اظهار داشت از هر گونه حمایتی برای پیگیری پروژه نیمه تمام ساختمان اداری شهرستان زنجان دریغ نخواهدشد.

گفتنی است در پایان بازدید نشستی با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل و معاونین ایشان در محل دفتر مدیر کل تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار