افتتاح 3 واحد آموزشی در لامرد

لامرد (پانا) - همزمان با دهه فجر، 3 واحد آموزشی با اعتباری افزون بر 10میلیارد تومان، در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 3 واحد آموزشی در لامرد

معاون اجرایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در حاشیه افتتاح این 3 پروژه در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: در دهه فجر امسال، 70 مدرسه در سراسر استان فارس به بهره‌برداری رسیده است که از این تعداد، 3 واحد آموزشی مربوط به شهرستان لامرد است.
هادی‌نژاد گفت: بهترین مدارس استان از نظر کیفیت، زیبایی و استحکام با تلاش‌های مهندسین ناظر در شهرستان لامرد ساخته شده است.
وی از تکمیل مراحل نهایی قرارداد احداث مجموعه ورزشی واقع در واحد آموزشی شهید شعبانی لامرد خبر داد و افزود: بزودی فاز اجرایی و عملیاتی این سالن ورزشی آغاز خواهد شد.
در ادامه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با تقدیر از همراهی و مشارکت خیرین در احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و آموزشی اداره آموزش و پرورش، گفت: با تلاش‌های همه‌جانبه دولت، مردم و خیرین امروز شاهد به ثمرنشینی 3 واحد بزرگ آموزشی در شهرستان لامرد هستیم.
انصاری با بیان مشخصات فنی و زیربنایی این واحدهای آموزشی، خاطرنشان کرد: آموزشگاه 9 کلاسه شهید شعبانی محله چاه‌قائد با زیربنای 790 متر فضای آموزشی و با اعتبار 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان، آموزشگاه 6 کلاسه ابوذر غفاری دهستان سیگار با زیربنای 671 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون تومان و همچنین واحد آموزشی 3 کلاسه شهید حسنی روستای ده‌کهنه با زیربنای 280 متر و اعتبار 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان، امروز به بهره‌ برداری رسید.
وی با اشاره به احداث مجموعه ورزشی در آموزشگاه شهید شعبانی چاه‌قائد افزود: این مجموعه ورزشی با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و 1 میلیارد و پانصد هزار تومان از اعتبارات شهرستان ساخته می‌شود.
انصاری اضافه کرد: این مجموعه ورزشی شامل 1000 متر سالن ورزشی و 250 متر فضای اداری، رختکن، حمام و سرویس‌های بهداشتی، برای استفاده عموم آقایان و بانوان می‌باشد.

خبرنگار/فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار