معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

معلمان و مدیران شهید ما روایت نشدند

شهرری (پانا) - همایش بسیجیان فرهنگی و تجلیل از ایثارگران ناحیه دو شهرری با حضورمعاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و مدیران شهید ما روایت نشدند

در این برنامه مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: از اول انقلاب ما نتوانستیم معلمان و مدیران‌ خود که از پایه‌گذاران فرهنگ ایثار و شهادت بودند را روایت کنیم.

او افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار دوسال پیش با معلمان فرمودند: شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ایثارگران در مدارس ما فرهنگ ایثار را آموختند، معلمان ومدیران الگوهای این ایثارگران بودند.

او خاطرنشان کرد: ما اگر توانستیم نقاط قوت را پرورش دادیم، می‌توانیم نقاط ضعف را قوی کنیم و امروز ما به روایت‌گری تفصیلی و تخصصی خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین نیاز داریم.

بذر افکن با بیان اینکه ما باید مبارزه با جنگ نرم را جهادی و مردمی کنیم بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند، مادر جنگ مردمی عمل کردیم پیروز شدیم، در امنیت مردمی عمل کردیم پیروز شدیم و در جنگ فرهنگ هم باید مردمی عمل کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بندی سخنانش افزود: روایت گری جهادی و تخصصی باید سرلوحه تمام کارهای آینده قرار بگیرد تا بتوانیم در این عرصه با تقویت این بنیه فعالیت‌های چهل و چند ساله مان را به آحاد جامعه اطلاع رسانی کنیم.

خبرنگار: محمد رضا نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار