برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم فجر انقلاب اسلامی در فاروج

فاروج(پانا)- محفل مجازی انس با قرآن کریم فجر انقلاب اسلامی به صورت پخش زنده از کانال های پرورشی در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) و با حضور جمعی از قاریان و مسئولان اداره آموزش و پرورش فاروج، در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم فجر انقلاب اسلامی در فاروج

به گزارش پانا ، خلیل ذوقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در این محفل قرآنی، با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، در رابطه با ضرورت و اهمیت قرآن کریم در زندگی افراد مطالبی را بیان نمود.

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان فاروج نیز گفت: این محفل معنوی انس با قرآن کریم، ویژه گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش، دارالقرآن جواد الائمه(ع) و کانون های فرهنگی تربیتی پسرانه امام جعفر صادق(ع) و دخترانه شهید مصطفی توافقی شهرستان فاروج برگزار گردید.

مصطفی قمبری افزود: در این محفل قرآن جواد اکبری معاون آموزشی و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش و تعداد محدودی از دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی حضور داشتند.

رضا رجب پور و ثنایی از قاریان ممتاز استانی و دانش آموز یونس رمضان زاده قاری منتخب شهرستانی، آیاتی از قرآن مجید را تلاوت نمودند.

در پایان این محفل آسمانی، از تعدادی فعالان قرآنی شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار