معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

تشریح فرآیند ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال1399

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تشکیل جلسه شورای پرورشی و فرهنگی با محوریت تبیین و تشریح فرآیند ارزیابی شاخص­های عمومی و اختصاصی سال 1399 به منظور هماهنگی و رفع ابهامات احتمالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فرآیند ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این جلسه سید مجتبی هاشمی در سخنانی استفاده از نظارت سازمان یافته را از ابزارهای مهم و موثر در بهبود مدیریت و تصحیح عملکرد تلقی نمود و گفت: فرآیند ارزیابی کار دشواری است و عزم جدی و کارشناسی همه همکاران حوزه معاونت را در برنامه‌ریزی، اجرا و پاسخ گویی به موقع می‌طلبد.

او ارزیابی عملکرد به منظور بررسی میزان انطباق با اهداف و مأموریت‌ها را از مهمترین بخش‌های برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در فرآیند ارزیابی شاخص‌ها، ارزیابی حین کار و توجه به زمانبندی بسیار حائز اهمیت است و باید با دقت مدیریت شود.

او خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت شاخص‌های پرورشی نسبت به سایر حوزه ها آموزش،توجیه و نظارت بر کیفیت عمکرد رابطین ارزیابی در راستای مستند سازی هرچه بهتر و دقیق­تر شاخص‌ها، بسیار مؤثر است.

هاشمی ضمن اشاره بر نقش مدیریتی رؤسای ادارات در ارائه مستندات صحیح، به موقع و پاسخگویی در قبال کاستی ها، بر انگیزه بخشی و مشارکت پذیری همکاران تأکید کرد.

در ادامه جلسه فرآیند ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال1398 مورد نقد و بررسی قرار گرفت و روسای ادارات به بحث و تبادل نظر پیرامون شاخص‌های سال جاری نیز پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار