اهدای 20 هزار بسته در آذربایجان شرقی و 4 هزار بسته معیشتی در تبریز

تبریز(پانا)- رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج کارگری استان به منظور کمک به قشر آسیب دیده کارگری استان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 20 هزار بسته در آذربایجان شرقی و 4 هزار بسته معیشتی در تبریز

نماینده ولی فقیه در رزمایش کمک های مؤمنانه ضمن خیرمقدم از سردار رعیتی فرد و قدردانی از همت والای سپاه عاشورا بخصوص سردار خرم، گفت: بسیج کار بزرگی را در رابطه با ضدعفونی کردن مجامع عمومی، تهیه ماسک و غربالگری بسیار اثرگذار بخصوص در طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انجام داده است.
آل هاشم افزود: تمامی مجموعه های خیرین به ادارات صنعت و معدن و تجارت روی می آورند و مدیر کل صنعت استان در این مسیر ما را به خوبی همراهی کردند. همچنین کارخانجات، شرکت ها و مراکز تولیدی در این ایام مسیر تولیدشان را عوض کردند تا به مردم کمک کنند.
وی اظهار کرد: تنها انقلابی که با پیروزی آن، حضور مردم در صحنه های انقلاب به پایان نرسیده است و تاکنون نیز ادامه دارد، انقلاب اسلامی ایران است. مردم ایران، پس از پیروزی انقلاب، 17 هزار ترورها و جنگ تحمیلی که در دوران انقلاب رخ داد و حتی در شرایط فعلی کرونایی همیشه در صحنه حضور داشته و دارند و مسئولین باید از این مردم عزیز قدردانی کنند.
امام جمعه تبریز در پایان گفت: با همه مشکلاتی که در کشورمان وجود دارد، اول از همه کشور ما در کفن و دفن جانباختگان کرونایی تمام موازین شرعی را رعایت می کند و دوم اینکه همیشه در صحنه حضور دارند.برای نمونه پایگاه های مقاومت، یادگاری های ارزشمندی از دوران انقلاب است که در ضدعفونی مساجد، ادارات و محلهای مختلف و نیز شناسایی بیماران کرونایی نقش مهمی داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار