معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

قرچک (پانا) - در جشنواره تجارب برتر تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش قرچک نحوه تدوین و تجربه به مشاورین مدارس آموزش داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

جشنواره تجارب برتر تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی در میان تمام اقشار تربیتی و فرهنگی در آموزش و پرورش شهرستان قرچک درحال برگزاری است.

تجارب برتر تدابیر، روش‌ها و ابتکاراتی است که از سوی همکاران آموزشی پرورشی و اجرایی آموزشگاه ضمن فرآیند یاددهی و یادگیری جهت ایجاد تغییر و یا اصلاح رفتار در مربیان به کار گرفته شده است.

مخاطبین جشنواره تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی و ادارات هستند و زمان اجرای آن هر سال تحصیلی است.

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک در این رابطه گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز، اردو و بازدید در ایام و مناسبت‌ها،برگزاری نماز جماعت، جلسات آموزشی خانواده و بسیاری دیگر از موارد فعالیت‌های ضروری هر مدرسه است.

او تصریح کرد: اجرای آن‌ها به عنوان تجربه برتر تربیتی تلقی نمی‌شود مگر در جهت ارتقای کیفیت اجرای آنها با رویکرد خلاقانه و نوآورانه ابتکار نوین ایجاد شده باشد و تقویت هویت ایرانی،اسلامی در ضمن جایگاه هویت قومی از اصلی‌ترین اهداف ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار