افزایش بودجه سال جاری شهرستان رباط کریم به 240 میلیارد تومان

رباط‌کریم(پانا)- همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار تهران، 18 پروژه عمرانی شهرستان رباط کریم افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بودجه سال جاری  شهرستان رباط کریم به 240 میلیارد تومان

اصغر پارسا شهردار شهرستان رباط‌کریم در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان رباط کریم که با حضور استاندار تهران برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: امروز با وجود تمام مشکلات موجود توانستیم با اتحاد و همدلی مجموعه شهرداری و شورای شهر رباط‌کریم قدم در راه پیشرفت، عمران و آبادانی شهر بگذاریم و خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه دهیم تا بخشی از کاستی‌های شهر را جبران کرده باشیم.

او گفت: با افزایش بودجه سال 99 به 240 میلیارد تومان که 70 درصد از این بودجه عمرانی و 30 درصد آن به بودجه جاری تخصیص داده شده و طی نیمه دوم سال در سه ماهه فصل زمستان با وجود این که عملیات عمرانی در این فصل تقریبا غیرممکن بود توانستیم در سایه همدلی اعضای شورا 18 پروژه‌ شاخص را در این شهرستان افتتاح کنیم.

شهردار رباط‌کریم ضن تقدیر از حمایت‌های استاندار و مسئولان در توسعه شهر بیان کرد: شهرداری رباط‌کریم تلاش خواهدکرد تا با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در روزهای باقی مانده از سال به اتمام برساند و قطعا" هدفی جز رضایت شهروندان ندارد.

سپس امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در سخنانی با تاکید بر حمایت همه مسئولان در جهت پیشرفت شهر تصریح کرد: خوش‌بختانه در مدت زمان کوتاهی اقدامات قابل توجهی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و اقدامات قابل تقدیری که امروز در شهرستان شاهد بودیم در سایه مدیریت مدبرانه شهردار رباط کریم حاصل شد.

بخشی از پروژه‌هایی که امروز در رباط کریم افتتاح شد شامل، پایانه تاکسیرانی برون شهری با ده میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم بوستان شهید آبشناسان با 70 میلیارد ریال اعتبار، میدان بزرگ سردار شهید سلیمانی با 80 میلیارد ریال اعتبار و گلخانه شهرداری رباط کریم با 170میلیارد ریال اعتبار است.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار