راهپیمایی 22 بهمن در فارس به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - راهپیمایی 22 بهمن امسال در فارس به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس راس ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن بانگ «الله اکبر» از مساجد و پشت بام ها در سطح شهرها طنین انداز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن در فارس به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد رضایی ، امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: امسال برنامه ها بر اساس استفاده از فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات تنظیم شده بود و استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته است.

برنامه بزرگداشت 22 بهمن امسال راس ساعت 10 صبح متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود و مردم در دومسیر موتوری و خودرویی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی مردمی نخواهیم داشت و بر اساس درخواست مردم مبنی بر تجدید عهد و میثاق با انقلاب، برنامه جایگزین راهپیمایی وجود دارد، افزود: برنامه خودرویی و موتوری در فارس، جایگزین راهپیمایی شده است و آنچه که مهم است مردم عزیز با خانواده در این مراسم شرکت کنند و در خودرو شخصی در مسیر راهپیمایی حضور یابند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه 2 مسیر خودرویی و موتوری از هم جدا شده است، اضافه کرد: مسیر خودرویی از میدان «الله» (گلسرخ) آغاز می شود و پس از طی مسیر بلوار «مدرس» تا میدان «ولیعصر (عج)» ادامه و پایان می یابد.

رئیس ستاد دهه فجر فارس با اشاره به اینکه مسیر موتوری از میدان «نمازی» آغاز می شود، پس از طی مسیر بلوار «کریمخان زند» - میدان «امام حسین (ع)» (ستاد) خیابان «توحید»، چهارراه «مشیر»، چهارراه «پیروزی» (سه راه نمازی) ادامه می یابد و در خیابان «پیروزی» به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به یاد حرکت عظیم مردم در 22 بهمن 57، حرکت نمادین در میدان شهدا خواهیم داشت که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد کم در فضای باز شکل می گیرد، افزود: برنامه ها به شکلی اجرا می شود که اقتدار و صلابت نظام اسلامی و وفاداری مردم بعد از 42 سال به نمایش گذاشته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: افرادی که شرایط حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی را ندارند می‌توانند در پایگاه راهپیمایی مجازی به آدرس Fajr.ccoip.ir ثبت نام کنند و حضور خود را به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار