محمدی: مراقبین سلامت طراحان نقشه راه برای کنترل بیماری هستند

تهران(پانا)- در مراسمی از مراقبین سلامت در زمینه رشد همه جانبه ی شاخص هاى بهداشتی و رویکردهای مثبت آنان نسبت به سال گذشته تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: مراقبین سلامت طراحان نقشه راه برای کنترل بیماری هستند

مراسم تقدیر از مراقبین سلامت با حضور محمدی، معاون تربیت بدنی سلامت و تندرستی شهر تهران، سیف، رئیس اداره سلامت و تندرستی، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٧، خانمحمدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهراخدایی کارشناس بهداشت و سلامت و عبداللهی کارشناس بهداشت و سلامت و مصطفی عرب، کارشناس تربیت بدنی منطقه در دبستان حضرت معصومه با مدیریت حسینخانی برگزار شد .
محمدی، در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به تمامی فرهنگیان زحمت کش، اظهار کرد: بسی شایسته است تا در فرصت پیش آمده مراتب تقدیر و تشکر خود را از مراقبین سلامت در این برهه درگیری کشور با شیوع ویروس کرونا اعلام کنیم. چرا که تلاش بی وقفه و بی دریغ این عزیزان در خط مقدم مقابله با این بیماری جای تقدیر دارد.
وی افزود: شرایط حاکم برکشور پس از شیوع بیماری کرونا تجربه ای تازه را برای کل جامعه رقم زد و مردم با کمک رسانی به یکدیگر حماسه ای دوباره آفریدند و در این بین فرهنگیان هم با تلاش شبانه روزی از زمان آغاز اپیدمی بیماری روند آموزش در فضای مجازی را از سر گرفته و روز به روز با قوت بیشتری ادامه دادند تا ثابت کنند آموزش تعطیل شدنی نیست.
محمدی گفت: حوزه سلامت و بهداشت در آموزش و پرورش همواره یکی از حوزه های پرکار و موثر در مدارس است .
وی همچنین خاطرنشان کرد : کارشناسی بهداشت و سلامت منطقه با نهادینه کردن موضوعات بهداشتی در دانش آموزان سعی می کند که با فرهنگ سازی نکات بهداشتی و آموزش آنها به دانش آموزان از طریق فضای مجازی، تندرستی و سالم نگه داشتن آنها را در اولویت قرار دهند.
در این مراسم مهدی نیکبخت، ضمن تقدیر و تشکر از مراقبین سلامت گفت: پیدایش و شیوع ویروس منحوس کرونا باعث شد تا باری دیگر زمینه ترویج فرهنگ ایثار که در هشت سال دفاع مقدس بسیار در جامعه گسترش پیدا کرده بود، برای نسل جدید ایجاد شود تا باز هم بتوانیم شاهد صحنه های ایثار و از خود گذشتگی در جامعه باشیم.
وی در ادامه افزود: امروز وظیفه خود می دانیم تا از نمایندگان مدافع سلامت آموزش و پرورش منطقه ١٧ در حوزه بهداشت، که در زمینه های بیماریابی، کنترل، پیشگیری و طراحی نقشه راه برای کنترل بیماری تشکر کرده و قدر دانی به عمل آوریم.
در ادامه سیف، رئیس اداره بهداشت وسلامت اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران، از تلاشهای مدیریت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه وتلاشهای مربیان بهداشت در رشد همه جانبه شاخصهای بهداشتی نسبت به سال گذشته را رویکردی مثبت قلمداد کرد و از همه عزیزان تقدیر وتشکر کرد.
در این جلسه پورمحمود، معاونت پرورشی منطقه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای این حوزه در زمینه تربیت بدنی و بهداشت گزارشی را مطرح کرد.
در پایان مراسم با اهداء تقدیرنامه و هدیه از زحمات مراقبین سلامت تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار