برگزاری اولین مرحله مسابقات مناظره دانش‌آموزی در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش آموزی بین دو تیم از شهرستان قدس و ملارد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین مرحله مسابقات مناظره دانش‌آموزی در شهرستان قدس

برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانش‌آموزی بین شهرستان قدس و ملارد به منظور ارتقای مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به ویژه مهارت تفکر نقادانه و سخنوری و توسعه‌ فرهنگ گفت و گو و گسترش مباحث مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های آموزشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانش‌آموزی توسط سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی، بین این دو تیم برگزار شد، همچنین داورانی از اداره کل بر روند اجرای این مسابقه نظارت داشتند.

موضوع این مناظره اولویت آموزش مجازی بر آموزش حضوری در شرایط عادی بود که تیم شهرقدس در جناح مخالف قرار داشت، ترکیب تیم‌های مناظره کننده بدین شکل است. گروهی متشکل از چهار عضو از دانش‌آموزان به همراه یک سرپرست که لازم است از مربیان تشکیلات پیشتازان باشد و همچنین هر تیم دارای دو عضو مناظره کننده و دو عضو محقق است، دو نفر از اعضای هر تیم در قالب مناظره کننده در صحنه مناظره به عنوان سخنران حاضر می‌شوند و دو نفر از اعضای تیم با عنوان محققان موظف هستند منابع، اطلاعات و محتوای لازم برای هر مناظره را در اختیار گروه قرار دهند.

در جریان این مناظره به مباحث تلاش‌های بی‌وقفه معلمین علیرغم حقوق کمی که دریافت می‌کنند، آسیب روحی و اجتماعی غیر قابل جبران دانش‌آموزان در صورت عدم آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی به عنوان وسیله‌ای برای آموزش، الزام فرهنگ‌سازی درصورت تداوم آموزش مجازی، دسترسی سریع و ساده‌تر به معلمین برای رفع اشکال، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و کمک به پیشرفت آنها در زمینه‌ای که استعداد دارند عنوان شد.

خبرنگار: امیرحسین افشانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار