رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در آیین تجلیل از روز زن در ناحیه دو اهواز

بانو حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی انسانیت است

اهواز (پانا) -رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در آیین تجلیل از روز زن در ناحیه دو اهواز گفت: بانو حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی انسانیت است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بانو حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی انسانیت است

به گزارش پانا ،زیبا صالح پور در آیین تجلیل از روز زن در ناحیه دو اهواز گفت: بانو حضرت فاطمه زهرا (س) بانویی که نه تنها الگوی زنان اسلام است، بلکه بدلیل یک انسان متعالی، الگوی انسانیت است.

صالح پور گفت: میلاد این بزرگ بانو و هفته زن فرصتی است که ما مروری بر زندگی این بانوی بزرگ داشته باشیم.

این فعال سیاسی فرهنگی با اشاره به صفات حضرت زهرا (س) افزود: ایشان به عنوان یک دختر کسی است که پدر نام ام ابیها را به او می دهد، به عنوان همسر، بهترین همسر است و تا زمانی که در قید حیات بودند دشمن نتوانست از علی (ع) بیعت بگیرد و همواره در همه ی کارها پشتوانه قوی برای همسر بود و به عنوان مادر بهترین فرزندان را تربیت کرد و تمام ویژگی های یک مادر، همسر و دختر خوب را دارا بودند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)، به عنوان یک انسان دارای ویژگی های اخلاقی بسیار زیبا بودند، جود و بخشش فراوان ایشان از صفات بارز و بسیار ارزشمند این بانوی بزرگ اسلام بود. جود و بخشش از جمله صفاتی است که در خداوند مطلق و در انسان ها بطور نسبی وجود دارد.

او با اشاره به هفته زن و روز مادر گفت: مادر کسی است که همه ی شعرا در اشعارشان بسیار از مهر و محبت او یاد کرده اند.

صالحپور دربخشی دیگر با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) افزود: اگر مردان ما بزرگ هستند و کارهای بزرگ انجام می دهند و اندیشه بزرگ دارند، این بزرگی را از مادرانشان دارند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد : امیدواریم به اندازه معرفت و درک مان بتوانیم از دریای وجودی این بزرگ بانوی اسلام در زندگی بکار ببندیم.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز ،معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس امور بانوان ناحیه ، از بانوان شاغل اداری با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار