کلنگ احداث اولین اردوگاه دانش آموزی زبرخان به زمین خورد

زبرخان (پانا) - در ادامه پروژه های دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان، با حضور مسئولین استانی و شهرستان، کلنگ احداث نخستین اردوگاه دانش آموزی در شهر خرو با مساحت 3050 متر به زمین خورد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث اولین اردوگاه دانش آموزی  زبرخان به زمین خورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان با اشاره به اهمیت فضاهای آموزشی گفت: امکانات و فضاهای آموزشی و کمک‌ آموزشی نظیر کلاس‌های درس، حیاط مدرسه، سالن و زمین ورزشی، اردوگاه، پژوهش‌سرا و آزمایشگاه اصلی‌ترین نهاده‌های نظام آموزشی در همه کشورها است که تجربه زیسته دانش‌آموزی و نشاط و امید در آنها شکل می‌گیرد و جایگاه تربیتی ویژه ای در آموزش و پرورش دارند.

سید مجتبی تاراش در اهمیت اردوهای دانش آموزی اظهار کرد: اردو یکی از موثرترین روش های آموزشی بوده که از این طریق می توان به صورت مطلوب در کودکان، نوجوانان و جوانان حس مسئولیت پذیری، تعهد و انضباط و اجتماعی شدن و کسب مهارتها را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه اردوگاه های فرهنگی تربیتی باید محیطی امن، شاداب و سالم برای دانش‌آموزان باشد و سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آن ها را تضمین کند، افزود: امروزه اردوگاه‌ های دانش‌آموزی به عنوان یکی از اماکن بسیار مهم در نظام تعلیم و تربیت در کشور مطرح هستند و نقش اردو در فرآیند اجتماعی شدن دانش‌آموزان و به عنوان بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد آ‌نان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برنامه ریزی بر این است که این اردوگاه که با همت خیر نیک اندیش آقای مرشدلو ساخته می شود. این اردو دارای فضاهایی همچون، ساختمان اداری، سوئیت، آلاچیق، فضای سبز، زمین ورزشی پیست دوچرخه سواری و همه شرایط مناسب جهت برگزاری برنامه های یک روزه در خود جمع خواهد کرد و میزبان شادی ها و لبخندهای دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان زبرخان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار