برگزاری همایش و نمایشگاه آثارخوشنویسی و تذهیب هنرمندان شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت نکو داشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، همایش و نمایشگاه کِلک نور شامل آثار خوشنویسی و تذهیب هنرمندان شهرستان اسلامشهر با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  و نمایشگاه آثارخوشنویسی و تذهیب هنرمندان شهرستان اسلامشهر

در این برنامه، جلیل قاسمی، رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر طبق فرموده امام علی(ع) شاگرد خوشنویس با کسب تجربه از استاد خود به صفای دل می‌رسد و در ادامه انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر را در بین چهارصد شعبه کشور در ردیف ده شهرستان برتر دانست و از اینکه پنج ماه است اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی اسلامشهر متولی ندارد ابراز گلایه کرد.

حجت الاسلام محمدی و سرهنگ نادری، امام جمعه بخش واوان شهرستان اسلامشهر و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران نیز در سخنانی بر ضرورت احترام به عقاید افراد در جامعه و بیان معیارهای حق و باطل و نقش هنرمندان در جامعه تأکید کردند.

در این مراسم که اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند، از منتخبین جشنواره نهم دی سردار دل‌ها و برترین‌های خوشنویسی با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار