مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

نوجوانان عناصر فعال و تشکیل دهنده پیکره اصلی انقلاب هستند

کاشمر (پانا )- محفل یادواره شهدا لشکر فرشتگان همزمان با چهل و دومین پیروزی غرورآفرین ‏انقلاب و هفته گرامیداشت مقام زن با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشمر در دبیرستان شاهد هاجر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان عناصر فعال و تشکیل دهنده پیکره اصلی انقلاب هستند

همزمان با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته گرامیداشت مقام زن یادواره شهدا لشکر فرشتگان «۵ شهیده کاشمر و حومه واقعه مکه سال ۶۶» به صورت مجازی و در بستر فضای اسکای روم برگزار شد.

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در راستای برگزاری این مراسم و دهه فجر بیان کرد: نوجوانان عناصر فعال و تشکیل دهنده پیکره اصلی انقلاب هستند و دانش آموزان در این شرایط فعلی با توجه به بیانه گام دوم انقلاب می تواند بسیار راه گشا باشد.

وی اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی می تواند بزرگترین وظیفه اجتماعی ملت باشد. یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب شخصیت پردازی و الگو سازی است مانند سلیمانی ها و چمران ها که باید از آن ها تکریم کنیم و یادشان را زنده نگه داریم.

اکرم صمیمی مدیر دبیرستان شاهد هاجر نیز ضمن تبریک پیروزی چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی و هفته گرامی داشت مقام زن از شورای دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و حوزه معاونت پرورشی دبیرستان که در برپایی این مراسم نقش پررنگی داشتند، تشکر کرد.

این محفل با حضور برخی از افراد حاضر در صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی از جمله سرهنگ‌ بازنشسته طارم همراه بود.

کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار