گفت‌وگوی پانا با کم‌سن‌ترین کاندیدای سیمرغ

«میلاد صویلاوی: تصور نمی کردم روزی نامزد سیمرغ جشنواره فیلم فجر شوم

تهران (پانا) - «میلاد صویلاوی» بازیگر نوجوانی است که با ایفای نقش یدو در فیلم «یدو» توانست عنوان کوچکترین کاندیدای سیمرغ را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کند. 

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
«میلاد صویلاوی: تصور نمی کردم روزی نامزد سیمرغ جشنواره فیلم فجر شوم

«یدو» فیلمی نوجوانانه با قصه‌ای امیدبخش از دوران دفاع مقدس است. روایت نوجوانی که شرایط جنگ او را مجبور می کند خیلی زودتر از سنش بزرگ شود و از نقش سرپرست خانواده عبور کند و بار سرپرستی و دفاع از یک ملت را بر دوش کشد.
«میلاد صویلاوی» که در کلاس نهم تحصیل می‌کند با لهجه دلنشین آبادانی‌ از سختی‌هایی که برای ایفای نقش«یدو» کشیده است می گوید. او به پانا می گوید:« خیلی خوشحالم بعد از تلاش‌های زیاد و تحمل سختی‌هایی که در ساخت این فیلم وجود داشت بالاخره فیلم «یدو» به حق و جایگاه واقعی رسید.»
او به دانش‌آموزان علاقه‌مند برای حضور در سینما توصیه می‌کند: «من برای همه بچه‌های همسن خودم آرزوی موفقیت می کنم ولی باید با تلاش زیاد برنده شد.»‌
بازیگر نقش «یدو» می‌افزاید: «من تصور نمی‌کردم نامزد سیمرغ شوم اما در لحظه ای که نامم را به عنوان کاندیدا بردند، اشک در چشمانم حلقه زد. تصور اینکه روزی حتی بتوانم کاندیدای سیمرغ بلورین شوم برایم دور از ذهن بود.»
میلاد صویلاوی درباره تجربه حضور در سینما بیان می کند: «به لطف آقایان جعفری و مصباح چیزهای بسیاری یاد گرفتم و با حضور در این فیلم راهم را پیدا کردم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار