طالبی: انقلاب ما انقلاب برای قرآن بود

تهران (پانا) - مدیریت آموزش و پرورش منطقه۲، محافل انس با قرآن را تسریع دهنده رسیدن به نسلی که در تمام ساحت هایی که در سند بنیادین یاد شده رشد کرده باشد، دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طالبی: انقلاب ما انقلاب برای قرآن بود

د راین مراسم محسن طالبی مدیریت آموزش و پرورش منطقه۲، رحمت الله حضرتی معاونت پرورشی منطقه و تعدادی از همکاران واحد قرآن و پرورشی، قاری بین الملل قرآن هادى موحد امین و دو دانش آموز حافظ مبینا السادات هاشمی و سید محمد هاشمی و قاری امیر حسین صیامی حضور داشتند و به اجرای برنامه پرداختند.

طالبی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا که جان خود را در راه حفظ قرآن برای این سرزمین فدا کردند، آرزو کرد که انشالله توفیق داشته باشیم با تأسی به سیره انبیاء و اولیاء و آموختن منش و شخصیت آنان، ادامه دهنده ی خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی در ادامه و با ابراز خرسندی از حضور در این محفل روحانی گفت: به هر حال شرایط کرونایی ملزوماتی با خودش به همراه دارد از جمله برگزاری مجالس باسبک و سیاق جدید.از معاونت پرورشی تشکر می کنم که با تطبیق امور با این شرایط جدید و به روز شدن، همچنان برنامه ها را با جدیت و قوت و با کیفیت پیگیری می کند.

طالبی افزود: آن چیزی که مسلم است انقلاب ما انقلاب برای قرآن بود از نقطه شروعش تأسی کردیم به آیات قرآن، امیدوارانه، تلاشگرانه و باصلابت و صبوری و پایداری، مبارزه انجام شد و سرانجام با رهبری امام خمینی این انقلاب در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید. امیدوارم در لایه لایه زندگیمان، در تمام آموزش ها، در تمام تربیت ها و در تمام پرورش ها همواره آیات قران را به کار ببندیم، چرا که آرامشی که با قرآن به دست میاید وصف ناپذیر است و امیدوارم این روند و تثبیت اینگونه محافل که ترویج دهنده فرهنگ قرآنی هستند ادامه دار باشد.

ما نیاز به نسلی داریم که در تمام ساحت هایی که در سند تحول بنیادین یاد شده، رشد کرده باشد و این گونه محافل تسریع دهنده ی این مهم هستند. انشالله که بتوانیم نسلی را پرورش دهیم که مأنوس تر از ما با آیات قرآن باشند.

در ادامه برنامه از دانش آموزان مدعو، پرسش به عمل آمد و در انتها مدیریت منطقه، با تقدیم هدایا از دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار