مسیب‌زاده: دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی اجتماعی شدن را تمرین می‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که یکی از اهداف اساسی و اصول حاکم بر حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، انجام  فعالیت‌های گروهی است زیرا دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی اجتماعی شدن را تمرین می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مسیب‌زاده: دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی اجتماعی شدن را تمرین می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده در مراسم اختتامیه چهارمین دوره همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور که به میزبانی استان سمنان برگزار شد گفت :یکی از اهداف اساسی و اصول حاکم بر حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، انجام فعالیت های گروهی است. ما قطعا فعالیت های گروهی را ارجع بر فعالیت های فردی می دانیم چرا که در فعالیت های گروهی، هر دانش آموز با نقش خود در گروه آشنا خواهد شد و اجتماعی شدن را تمرین خواهد کرد. همدلی، همراهی، هم زبانی و در واقع در این شرایط است که ما فرآیند تربیتی را دنبال می کنیم.

وی افزود: برای تشکیل یک گروه همسرایی یا همخوانی، ماه ها باید تلاش شود تمرین های مکرر که تمام بچه ها با وضو این کار را انجام می دهند، علی رغم اینکه در خانه هستند و کلیه پروتکل ها و مسائل بهداشتی را رعایت می کنند اما اوقات فراغتشان با الگوهای قرآن کریم غنی سازی می کنند و ما از این باب بسیار خرسندیم.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مسابقات ویژه گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مزین به نام ایشان است زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند مکتب درس آموز شهید سلیمانی را ساری و جاری کنیم.

وی در خاتمه یادآورشد: ما در آموزش و پرورش امسال، جشنواره علمدار را داشتیم که درواقع زحمات عزیزان در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان در عرصه شهید و شهادت و جهاد و انقلاب با رویکرد شهادت شهید سلیمانی قراردادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار