سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خوزستان اعلام کرد:

اعمال محدودیت های جدید در شهرستان های شادگان و رامهرمز

اهواز (پانا) - سخنگوی ستاد کرونا مصوبات و محدودیت های جدید که به مدت دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان اعمال می شوند را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت های جدید در شهرستان های شادگان و رامهرمز

رضا نجاتی، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه مصوبات و محدودیت های جدید که به مدت دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان اعمال می شوند را تشریح کرد.
نجاتی تصریح کرد: به مدت دو هفته پرسنل ادارات در شهرستان های رامهرمز و شادگان به صورت یک دوم در محل کار و یک دوم به صورت دورکاری فعالیت می کنند. همچنین بانک های این دو شهرستان در صورت کسب امتیاز ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی با صد در صد ظرفیت می توانند به خدمات خود ادامه دهند.
او افزود: همچنین به مدت دو هفته به جز اصناف و مشاغل ضروری سایر اصناف شامل گروه های دو، سه و چهار امکان فعالیت در این دو شهرستان را ندارند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: به مدت دو هفته روستاهای دارخوین، بوزی، سید علوان در شادگان و روستاهای رستم آباد، ابوذر و سرطا از توابع رامهرمز قرنطینه هستند.
این مقام مسوول یادآور شد: از مردم شریف شادگان و رامهرمز انتظار داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند تا شاهد خروج این دو شهرستان از شرایط بحرانی شویم. همه دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی، تعزیرات و …. با جدیت این مصوبات را در دو شهرستان یاد شده اعمال می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار