لونی: باید به سمت درک مفاهیم اعتقادی حرکت کنیم

تهران (پانا) - نشست هیئت رییسه و اعضای مجلس دانش آموزی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
لونی: باید به سمت درک مفاهیم اعتقادی حرکت کنیم

نشست هیئت رییسه و اعضای مجلس دانش آموزی با حضور محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی با موضوع: شاداب سازی دانش آموزان، درک دانش آموزان در شرایط کرونایی، آسیب شناسی امتحانات با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

لونی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در مقوله تربیت، ساحت های شش گانه باید در نظر گرفته شود. تربیت کاریکاتوری را قبول نداریم، تربیت باید چند بعدی باشد.

وی افزود: باید به سمتی برویم که تربیت اعتقادی مفهومی بشود و از محفوظات به سمت درک مفاهیم اعتقادی حرکت کنیم تا آثار مثبت آن در زندگی عملی دانش آموزان ظهور و بروز پیدا کند.

گلشن بیان کرد: کرونا مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و باید از بستر فضای مجازی بیشترین بهره را ببریم هدف مجلس دانش آموزی باید ایجاد بستری باشد که معلم صدای دانش آموز را و دانش آموز صدای معلم را بشنوند.

در این جلسه محمد ترکاشوند و حسنی کرمی روسای مجلس دانش آموزی پسران و دختران منطقه نکاتی را بیان کردند.

حسنی کرمی، دانش آموز آموزشگاه شاهد آسیه و رییس مجلس شورای دانش آموزی دختران در سخنانی آموزش دروس دینی و تفکر و سبک زندگی را در مدارس سطحی قلمداد کرد و بر یادگیری موثر دانش آموزان و بر اصل اخلاق مداری معلم در ارتباط با دانش آموز تاکید کرد.

آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار در گفت و گو با پانا با اشاره به استمرار این جلسات از مصوبات این نشست خبر داد و گفت: حضور یکی از روسا و یا یکی از اعضای مجلس دانش آموزی در وبینارهای معاونان و مربیان پرورشی منطقه به منظور ضرورت توجه به جایگاه و ظرفیت شوراهای دانش آموزی در مدارس، ارتباط مستمر مشاوران مدارس با دانش آموزان به صورت حضوری و آنلاین، انعکاس مصوبات در گروه ها و فضای مجازی مدیران و معاونان پرورشی مدارس بخشی از مصویبات این جلسه بود.

در پایان هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار