معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد؛

فضاهای آموزشی مدارس برای احداث کلاس درس تربیت بدنی تجهیز می شوند

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، بر لزوم تغییر کاربری فضاهای بلا استفاده مدارس برای تشکیل کلاس تربیت بدنی و کمک دفتر تربیت بدنی و سلامت برای تجهیز این کلاس ها سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای آموزشی مدارس برای احداث کلاس درس تربیت بدنی تجهیز می شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، حسن محمدی، در بازدید از روند پیشرفت تجهیز فضاهای آموزشی مدارس برای احداث کلاس درس تربیت بدنی در منطقه 18 گفت: بر اساس برنامه شماره 12 ابلاغی ششم توسعه، با موضوع تأمین، متناسب‌سازی و تجهیز فضاهای آموزشی-تربیتی و ورزشی موجود، اقدام به شناسایی فضاهایی با قابلیت تغییر کاربری در مناطق مختلف شهر تهران کرده ایم. هدف اصلی کمک به راه اندازی کلاس درس تربیت بدنی با بهره گیری از اعتبار تخصیصی از دفتر تربیت بدنی و سلامت درصدد بهسازی-متناسب‌سازی و ایمن‌سازی این فضاها متناسب با کتاب راهنما است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران افزود: برای پیگیری و بازدید از نحوه اجرای کار، آموزشگاه تزکیه (ابتدایی و متوسطه اول دخترانه) و آموزشگاه عترت (متوسطه اول دخترانه) از منطقه 18 آموزش و پرورش شهر تهران بازدید کردیم.
محمدی در حین بازدید با اشاره به این که رویکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت، مدرسه محوری و مشارکت محور کردن فعالیت ها است اضافه کرد: برای تحقق این هدف تجهیز و تغییر کاربری فضاهای بلا استفاده در مدارس مانند زیر زمین ها و سالن های بزرگ مطابق استانداردهای اعلام شده با تجهیزات سنگ نوردی، تشک های ژیمناستیک، طناب های آویزان و نردبان های صعودی برای ارتقاء مهارت های بنیادین حرکتی و رشد بهتر دانش آموزان مدنظر قرار گرفته است.
وی در پایان گفت: با توجه به سرانه فضای ورزشی بسیار محدود در شهر تهران لزوم تغییر کاربری هایی در این راستا بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار