سرلشکر سلامی: ملت ایران در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند

تهران (پانا) - فرمانده کل سپاه تاکید کرد ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم، در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر سلامی: ملت ایران در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) در جشنواره مجازی ملی علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران، گفت: امروز رویداد خوبی را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم و شاهد شکوفایی استعدادهایی هستیم که به وفور در جامعه ما وجود دارد.

وی ادامه داد: در کنار نیازهایی که کشور برای پیشرفت احتیاج دارد، خوشبختانه پتانسیل‌های خوبی در کشور وجود دارد و دشمنان تلاش می‌کنند همه روزنه‌های پیشرفت را به روی ملت ما ببندند اما به همت جوانان هوشمند و پرتلاش، که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار داده‌اند امروز می‌بینیم بسیاری از محصولاتی که تا قبل مجبور بودیم وارد کنیم و ما را به کشورهای دیگر وابسته می‌کرد به دست جوانان تلاشگر و دانشمند ما تولید می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ما در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند و در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم، تصریح کرد: تحریم به رغم ایجاد برخی مشکلات و فشارهای مقطعی، به یکی از فرصت‌های تاریخی برای ملت ایران تبدیل شد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز تحریم فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم ایجاد و به مفهوم واقعی تلاش جامعه برای رفع نیازمندی‌های را رقم زده است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم و با کشورهای دیگر متفاوت هستیم چرا که در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم منتظر کمک دیگران بمانیم، اظهار داشت: مردم و جوانان ما یاد گرفته‌اند به ذهن‌های خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند تا آرزوی دشمنان را دفن کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز شاهد آرایش جهادی بسیجیان برای پیشرفت‌های فناوری در کشور بودیم، اظهار داشت: ساخت پیچیده‌ترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور را امروز در این نمایشگاه شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است و ما مطمئن هستیم فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار