افتتاح دبستان ۶ کلاسه شهید شکیبا سلیمی و کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه روستای آساوله سنندج

سنندج(پانا)-همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، دبستان 6 کلاسه شهید شکیبا سلیمی آساوله سنندج افتتاح و کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه این روستا بر زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، سرهنگ عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و تنی چند از مسولین و دست اندرکاران امر آیین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه های آموزشی برگزار شد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در آیین کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه آساوله با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، محرومیت روستای آساوله را از لحاظ کمبود فضای آموزشی و جمعیت بالای دانش آموزی این روستا یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با کلنگ زنی امروز این آموزشگاه دانش آموزان مستعد این روستا بتوانند در آینده ای نزدیک از مدرسه ای با استاندارهای لازم برخوردار شوند.

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز با اشاره به مشکلات مناطق محروم شهر سنندج ابراز امیدواری کرد که ساخت این آموزشگاه با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی در روستای آساوله شروع و بهره برداری از آن آغاز گردد.

در ادامه کلنگ احداث این واحد آموزشی با مشارکت مدیران و مسئولین شهرستان سنندج به زمین زده شد.

گفتنی است روستای آساوله با جمعیت دانش آموزی 6 هزار نفر با کمبود فضای آموزشی روبه رو است و ساخت این آموزشگاه در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر70 میلیارد ریال ازکمبود فضای آموزشی در این روستا کم می شود و از تردد دانش آموزان به مدارس داخل شهر سنندج جلو گیری می کند.

هم چنین در مراسمی جداگانه ای پروژه آموزشی ۶ کلاسه دبستان شهید شکیبا سلیمی الحاقی دبستان شهید حسین الله مرادی روستای آساوله با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال با زیربنای 500 مترمربع افتتاح شد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در آیین افتتاح این آموزشگاه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به علت جمعیت بالای دانش آموزی روستای آساوله و کمبود فضای آموزشی در این روستا با کمک سازمان نوسازی استان و مشارکت بسیج سازندگی سپاه سنندج دبستان شهید شکیبا سلیمی در داخل دبستان شهید حسین الله مرادی در زمینی به مساحت 500 متر مربع ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار