کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشمر

گروه های نمایشی همیشه سرشار از انرژی هستند

کاشمر (پانا)- کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشمر گفت: گروه های نمایشی همیشه سرشار از انرژی ‏هستندامیدواریم وضعیت کنونی به زودی تغییر کند وشاهد حضور دانش آموزان در رشته های گروهی باشیم.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
گروه های نمایشی همیشه سرشار از انرژی هستند

جلیل آخرتی در گفت و گو با پانا گفت : برای رشد استعدادها ی هنری و فرهنگی دانش آموزان مسابقات مختلفی برگزار می شود، بعضی از مسابقات وزارتی هستند که درقالب جشنواره برگزار می شوند، مانند پرسش مهر ریاست جمهوری وجشنواره فرهنگی هنری فردا که در حال برگزاری در مرحله آموزشگاه ومنطقه است.

وی گفت : در این دو عنوان مسابقات علاوه بر حضور پرشور دانش آموزان مشارکت فرهنگیان هم با عناوین و رشته های خاص لحاظ شده است، مسابقاتی هم براساس مناسبت ها وایام الله ها از طرف کارشناسی فرهنگی هنری طراحی واجرا می شود.

آخرتی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی برای مقطع ابتدایی به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی در دومرحله آموزشگاه ومنطقه طراحی واجرا شده است و دیگر مناسبت ها همانند مانور زلزله، ترافیک وحمل نقل، تولید محتوای آموزشی و سازمانی و شعر مکتب شهید سلیمانی که استانی برگزار کردیم از جمله نمونه هایی هست که انجام شده است، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نیز مسابقاتی طراحی شده که اجرا خواهد شد.

وی در مورد چگونگی تقدیر از برگزیدگان گفت: سعی براین شده که از برگزیدگان تقدیر شود و تاجایی که امکان داشته علاوه بر اهدای لوح تقدیر هدیه نقدی نیز تقدیم دانش آموزان برگزیده شود، ضمنا جهت بهره‌مندی دانش آموزان عزیز برگزیده در این مسابقات آرشیوی تهیه شده که در زمان لازم همانند ثبت نام درمدارس خاص در اختیار مقاطع تحصیلی متوسطه اول ودوم قرارمی‌گیرد.

آخرتی گفت: همیشه بودن در کنار دانش آموزان در جشنواره ها و رشته های مختلف حس بسیار خوبی داره ولی گروه های نمایشی همیشه سرشار از انرژی هستند، امیدواریم وضعیت کنونی به زودی تغییر کند وشاهد حضور دانش آموزان در رشته های گروهی باشیم.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار