لزوم تسریع در امضا الحاقیه قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه مزاحمت‌های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. مستدعی است نسبت به امضا الحاقیه قرارداد بذل عنایت فرمایید.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تسریع در امضا الحاقیه قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران

سید محمود میرلوحی در دویست و هفتادمین جلسه شورا و در تذکری خطاب به وزارت کشور گفت: جناب آقای رحمانی فضلی همانگونه که استحضار دارید بسیاری از مصوبات و تصمیمات دولت محترم یازدهم و دوازدهم در موضوع حمایت از حمل و نقل عمومی به نتیجه محسوس و ملموس نرسیده، واگن و اتوبوس مورد نیاز تهران همچنان در وضعیت نگران کننده است.

وی ادامه داد: با این وصف خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه های مزاحمت های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. لذا مستدعی است نسبت به امضا الحاقیه قرارداد بذل عنایت فرمایید.

میرلوحی افزود: ما که می دانیم 18 ماه از زمانی که این قرارداد امضا شود طول می شکد تا اولین واگن در اختیار مترو قرار گیرد اما در نظر داشته باشید که بسیاری از واگن های موجود تهران 25 سال عمر دارند و لذا تعلل بیش از این در خرید و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تهران روا نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار