با حضور فرزند سردار شهید

اجرای طرح لاله های روشن در دبیرستان شاهد عصمت برگزارشد

کرج ( پانا)- فرشته سادات داودی مدیر دبیرستان شاهد عصمت از مراسم طرح لاله های روشن که با حضور عمار ایزدیار فرزند سردار شهید سلمان ایزدیار در آموزشگاه شاهد عصمت برگزار شد، عنوان کرد هدف از اجرای طرح لاله های روشن آشنایی بیشتر دانش آموزان با مکتب شهادت است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح لاله های روشن در دبیرستان شاهد عصمت برگزارشد

درادامه مراسم، عمار ایزد یار در گفتگو با پانا با اعلام این خبر اظهار کرد: سلمان ایزدیار فرزند دوم خانواده بود که در ۱۷ آذر سال ۱۳۳۹ در محله جوادآباد کرج دیده به جهان گشود.

وی اضافه کرد: سردار از توانایی جسمی خوبی برخوردار بود و علاقه زیادی به رشته های ورزشی کشتی و کونگ فو داشت.

عمار ایزدیار در رابطه با مسئولیت پذیری پدر گفت: او در مغازه میوه فروشی به پدرش کمک می کرد و حتی زمانی که از جبهه به مرخصی می آمد در باغ پدری به کشاورزی مشغول بود.

وی تاکید کرد: سردار همزمان با اوج گیری انقلاب همواره در صحنه حضور داشت و در اکثر راهپیمایی‌ها شرکت می کرد که با تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی (ره) به عضویت این نهاد درآمد و به فعالیت‌های انقلابی خویش وسعت بیشتری بخشید.

وی ادامه داد: سلمان از ابتدای سال شصت، در عملیات فتح المبین و بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، حضور مستمر داشته و جزء اولین گروه‌هایی بود که پس از فتح خرمشهر وارد این شهر شد.

عمار ایزدیار تصریح کرد: سردار چهره ای بسیار جدی و با جذبه داشت اما پس ذهن سلمان مهربانی فوق العاده ای دیده می شد.

وی در پایان گفت: شهید سلمان ایزدیار به عنوان پاسدار و با سمت فرمانده گردان در عملیات کربلای یک حماسه آفرینی کرد. سرانجام این سردار دلاور سپاه اسلام در روز ۱۱ تیر ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۱ در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دیدار معبودش شتافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار