رفع کمبودهای آموزشی، مطالبه دانش‌آموزان استان فارس است

شیراز (پانا) - رئیس مجلس دانش آموزی پسران فارس در حاشیه بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی بسیج سازندگی در استان فارس با رئیس بسیج سازندگی کشور در خصوص مشکلات دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع کمبودهای آموزشی، مطالبه دانش‌آموزان استان فارس است

در این دیدار محمدمهدی کدیور، با بیان مشکلات دانش‌آموزان استان فارس در خصوص کمبود امکانات آموزشی از جمله تبلت خواستار توجه ویژه به این قشر از دانش‌آموزان نیازمند شد.
او گفت: در استان فارس حدود 800 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که بیش از 70 هزار نفر از این دانش‌آموزان فاقد تبلت هستند و با توجه به شرایط کرونا و آموزش فضای مجازی به دلیل مشکلات مالی توان خرید تبلت ندارند و نیازمند کمک خیرین و بسیج سازندگی هستند.
رئیس بسیج سازندگی کشور هم ضمن قول مساعد در خصوص تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب کمک‌های خیرین و بسته‌های حمایتی اظهار امیدواری کرد این مشکلات با کمک مردم و خیرین بزودی حل شود.
سردار زهرایی در ادامه، گام دوم انقلاب را گامی بر مبنای جوانان با نقش‌آفرینی مردم و جوانان و مسئولیت‌پذیری همه دانست و اظهار کرد: ما در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه هستیم و در این مرحله به جای بسته‌های معیشتی، تلاش می‌کنیم سبد حمایتی شامل لوازم التحریر، تبلت و موارد آموزشی را برای دانش‌آموزان نیازمند با کمک‌های خیرین، مردم و نهادهای انقلابی آماده کنیم.

او ادامه داد: در همین راستا در بیستم بهمن ماه نیز در یک اقدام بزرگ از ۲۵۰۰۰ تبلت که در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار