در مراسم تجلیل از زنان شاغل در معاونت حقوقی؛

احمدی لاشکی از کاهش اضافه‌کار همکاران در ۲ ماه اخیر انتقاد کرد

تهران (پانا) - احمدی لاشکی در مراسم تجلیل از زنان شاغل در معاونت حقوقی آموزش و پرورش از کاهش اضافه کار همکاران در دو ماه اخیر انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
احمدی لاشکی از کاهش اضافه‌کار همکاران در ۲ ماه اخیر انتقاد کرد

بنا برگزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس، این مطلب را قاسم احمدی لاشکی در مراسم ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام شامخ مادر و زن در جمع زنان شاغل در این معاونت اعلام کرد و ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب گفت: برای حضرت فاطمه و مقام او نمی شود تعریفی کرد زیرا فاطمه ، فاطمه است .فاطمه بودن یک خاصیت منحصر به فرد است و باید این مهم شناسایی و در روح زنان و دختران مسلمان جاری شود.

وی با اشاره به تعریف یونسکو از سواد گفت: بر اساس آخرین اعلام یونسکو سواد یعنی آنچه آموختی در زندگیت به کار ببری و موجب تغییر در تو شود و اگر غیر از این باشد اطلاعاتت به درد نمی خورد.پس همه ما باید تلاش کنیم که بهترین ها را برای بالندگی خودمان فرا بگیریم و در این میان نقش زنان که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند بسیار مهم و حیاتی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از 52 درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند هستند که مقرراست در تفاهم نامه ای که با سازمان ثبت و احوال و بنیاد مسکن خواهیم داشت گام بزرگی برداشته شود.

وی از کاهش اضافه کار همکاران در دو ماه اخیر انتقاد کرد و آن را نوعی بی انصافی دانست و گفت: قدر دانی جز ذات مدیریت است و یک الزام است که باید در این شرایط جدی تر دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار