۶۵ هزار تن جو دامی با یک فروند کشتی وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان اعلام کرد ۶۵ هزار تن جو دامی خریداری شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو گرفت و عملیات تخلیه و دپوی آن آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
۶۵ هزار تن جو دامی با یک فروند کشتی وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سیامک سرابندی اظهار کرد: این نهاده‌های دامی به منظور تامین نیاز دامداران کشور و تکمیل ذخایر استراتژیک توسط یک فروند کشتی وارد بندر چابهار شد.

وی ادامه داد: واردات نهادهای دامی از طریق بندر چابهار علاوه‌بر کاهش هزینه حمل نهاده‌ها به استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور رونق و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در این بندر استراتژیک را فراهم می‌سازد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان گفت: با موافقت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، واردات نهاده دام و طیور از طریق بندر چابهار ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بندر چابهار با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه هشت و نیم میلیون تن مقصد جدید ورود کالاهای اساسی کشور است به‌طوریکه هم‌اینک رفت‌وآمد و پهلوگیری کشتی‌های حامل انواع کالای اساسی رواج دارد و با همت و توجه دولت و ورود به موقع کالا در شرایط تحریم و بحران ویروس کرونا هیچ کمبودی درکشور احساس نخواهد شد.

سرابندی اظهار کرد: حمل و جابه‌جایی کالا با حجم زیاد تاثیر شگرفی در اشتغالزایی بخش حمل و نقل منطقه داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار