به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

زمین چمن مصنوعی روستای مولان کلیبر افتتاح شد

تبریز(پانا) - زمین چمن مصنوعی شهدای روستای مولان کلیبر با حضور جبرئیل منصور قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع و عطا شرفشاهی رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در شهرستان کلیبر روز شنبه 18 بهمن ماه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زمین چمن مصنوعی روستای مولان کلیبر افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی شهدای روستای مولان کلیبر با حضور جبرئیل منصور قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع و عطا شرفشاهی رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در شهرستان کلیبر روز شنبه 18 بهمن ماه افتتاح شد.


قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی شهرستان کلیبر را یکی از مناطق زرخیز استان دانسته و گفت: از آنجایی که انسان محور توسعه است و شهرستان کلیبر نیز دارای ورزشکاران مستعد بسیاری در رشته های ورزشی مختلف است و ما امیدواریم با تربیت و پرورش ورزشکاران و مربیان شاهد حضور آنها در رده های مختلف تیم های ملی کشور باشیم.

او ادامه داد: در سال جاری در سراسر استان اقدام به افتتاح خانه های ورزش روستایی کرده ایم تا روستاییان عزیز بتوانند به فعالیتهای ورزشی بپردازند و ورزش همگانی را در این روستاها و روستاهای همجوارشان توسعه دهیم.

جهانگیری معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، حاجی پور فرماندار و حجت الاسلام متقی فر امام جمعه کلیبر نیز با حضور در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای مولان شهرستان کلیبر از ایجاد زیرساختهای ورزشی در مناطق کم برخوردار حمایت کردند.


این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا شده و جهت استفاده ورزشکاران روستای مولان و روستاهای همجوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار