در حاشیه هجدهمین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

حاجی میرزایی: هنوز کل مبلغ حق التدریسی‌ها را پرداخت نکرده ایم

۲۴ سالگی؛ شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های گفتگوی هفته که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را ۲۴ سال دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: هنوز کل مبلغ حق التدریسی‌ها را پرداخت نکرده ایم

محسن حاجی میرزایی در حاشیه هجدهمین نشست از سلسله نشست‌های گفتگوی هفته که باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های مختلف کشور و با موضوع گفتگو بر محور تحول با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اعضای شورای معاونان، مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش کشور به‌ صورت ویدئوکنفرانس و از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) برگزار شد، اظهار کرد: در ۴ حوزه توسعه مهارت، کودکان بازمانده از تحصیل رفع محرومیت آموزشی، توسعه تعاونی‌ها، تقویت فرهنگ کار و اشتغال عرصه‌های مشترکی با وزارت کار داریم. امروز نیز درباره توسعه تعاونی‌ها و ارائه همکاری‌های وزارت کار توافق نامه ای امضا شد.

حاجی میرزایی درباره پرداخت حق التدریس معلمان گفت: ساعت کار همکاران و نحوه پرداخت آنان قاعده جدیدی ندارد در حالی که شایعه پرداخت برمبنای ۳۵ دقیقه تدریس را داشته ایم اگر گزارشات ادارات با عملکرد همکاران منطبق نباشد به آنان رسیدگی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کل حق التدریس‌ها پرداخت نشده است ادامه داد: این موضوع تا پایان سال پرداخت می‌شود. این مبلغ به استان‌ها داده شده و آنان نیز بدون تغییری پرداخت کرده اند اما پرداختی‌های دیگری نیز در این زمینه در راه است.

وی بیان کرد: دوره افرادی که باید یک سال آموزشی در دانشگاه فرهنگیان ببینند و مهارت کامل را کسب کنند، تفننی نیست پایان هر دوره آزمونی گرفنه می‌شود و دوره جدی است.

حاجی‌میرزایی در پایان شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را ۲۴ سال دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار