وبینار آسیب‌ها و نکات مثبت آموزش مجازی درناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - به همت کارشناسی مشاوره وبینار تخصصی آسیب ها و نکات مثبت آموزش مجازی در مرکز مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وبینار آسیب‌ها و نکات مثبت آموزش مجازی درناحیه دو شهر ری

در این وبینار دکتر زرین خسروی بعد از خیر مقدم به مدیران، مشاوران مدارس و سایر رابطان مشاور در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم نکاتی در رابطه با معایب و مزایای آموزش مجازی بیان کرد.
او اظهار کرد: از آنجایی که فضای مجازی در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی تحمیلی بوده است و به صورت درست و کامل اجرا نشده است، در برخی موارد شاهد کاهش سرعت یادگیری و همینطور افزایش استرس و اضطراب هستیم.
او همچنین در رابطه با نکات مثبت آموزش مجازی گفت: آموزش مجازی پیامدهای خوبی برای دانش آموزان و والدین و همینطور معلمان نیز داشته است. مانند صرفه جویی در رفت و آمد و همین طور قابل تنظیم بودن سرعت یادگیری و امکان دیدن مجدد فیلمهای آموزشی و در نتیجه یادگیری بهتر مطالب درسی را به دنبال داشته است.
خسروی در آخر خطاب به به مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها گفت: مدیران آموزشگاه‌ها باید بتوانند شناخت نسبی ازشرایط دانش‌آموزان و دبیران به دست آورند و مدیران باید نوعی غربالگری در مدارس انجام دهند تا بتوانند مشکلات آموزش مجازی را برطرف سازند.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار