استاندار تهران خبر داد:

تحقق بیش از ۹۵ درصدی تعهد اشتغال استان تهران

تهران (پانا)- استاندار تهران با اشاره به میزان تحقق اشتغال استان گفت تعهد اشتغال استان تهران ۹۶ هزار نفر بوده که ۹۰ هزار شغل یعنی بیش از ۹۵ درصد تحقق یافته است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بیش از ۹۵ درصدی تعهد اشتغال استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح ۳۳۹ طرح صنعتی، تولیدی و معدنی استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: از همه فرمانداران، ائمه جمعه، فعالین اقتصادی، مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه که تلاش کردند تا شاهد این اتفاق ارزشمند در سال جهش تولید باشیم قدردانی می کنم که ۳۳۹ طرح با سرمایه گذاری ۵۲۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی ۱۰ هزار و ۵۸۹ نفر افتتاح شد که اتفاق کم سابقه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال استان تهران ۹۶ هزار نفر بوده که ۹۰ هزار شغل یعنی بیش از ۹۵ درصد تحقق یافته است، افزود: از فعالین بخش اقتصادی و همراهی بانک ها و از همکاران دولتی در شهرک های صنعتی، صمت و غیره که سبب پویایی و تحول حوزه صنعت شدند، تشکر می کنم و در شهرستان ها نیز این مهم پیگیری شده تا در ۱۴۰۰ قدم‌های بیشتری برداریم.

استاندار تهران تصریح کرد: در سال ۹۹ در کاهش نرخ بیکاری اقدامات خوبی شاهد بودیم و در پاییز امسال نرخ بیکاری به ۶.۸ درصد رسیده است و تاکنون ۱۰ درصد رشد برق صنعتی در شهرک های صنعتی را شاهد بودیم. ضمن اینکه ۷.۵ درصد بیمه اجباری، ۶.۵ درصد کارگاه های تولیدی و ۱۰۰ درصد جواز تاسیس افزایش یافته که حکایت از رونق اقتصاد دارد که خواب دشمنان برای شکست ایران اسلامی را آشفته کرد.

محسنی بندپی گفت: هم تحریم ها را خنثی کردیم و هم مشکلات ناشی از کرونا تا حدی مدیریت شد و زمانی که ترامپ موضع ضد بشری اتخاذ کرده بود و تحریم های مختلف را بر جمهوری اسلامی اعمال کرد به همت سرمایه گذاران داخلی، فعالین اقتصادی، روان سازی کارها توسط سیستم دولتی محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار