برای سومین سال متوالی:

سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر کشوری از نظر عملکرد شد

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اهدا لوح سپاس از مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان دانش آموزی استان جهت کسب مقام ممتاز و رتبه اول کشوری در جذب و سازماندهی پیشتازان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر کشوری از نظر عملکرد شد

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این باره در گفت و گو با پانا اظهار کرد: نتایج ارزیابی عملکرد در جذب و سازماندهی پیشتازان توسط سازمان دانش آموزی کشور اعلام شد و بر اساس این نتایج سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1400-1399 با جذب ۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر دانش‌آموز عضو پیشتاز ،۱۷۶۰ نفر مربی تشکیلاتی در ۱۲۶۶ مدرسه، با رتبه عملکردی فراتر از انتظار و کسب مقام ممتاز، توانست رتبه اول کشوری را در بحث جذب و سازماندهی پیشتازان بدست آورد.
هادی زارع پور گفت: سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز سال تحصیلی 1399ـ 1398 در عرصه فعالیت های تشکیلاتی پیشتازان از لحاظ ضریب نفوذ در تعداد مدارس در سطح کشور مقام اول را کسب کرده بود و به طور میانگین در ارزیابی کلی سازمان دانش آموزی کشور در فعالیت های تشکیلاتی در رتبه دوم کشور قرار گرفت.
رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی افزود: هم چنین در سال تحصیلی 1398ـ 1397 سازمان دانش آموزی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در بین استانهای کشور با جذب 20 هزار دانش آموز عضو پیشتاز برای اولین بار موفق به کسب مقام ممتاز و رتبه برتر کشوری شد.

تقدیر مرادی از مسئولین سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان

رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از تلاش مدیران شهرستان ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس استان، دلیل عمده موفقیت استان را احساس مسئولیت مدیران سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان دانست.
سید نظام مرادی تشکیل اولین دوره مجلس دانش آموزی استان، افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی و تقدیم اعتبار نامه و اعطای حکم مشاور مدیر کل به منتخبین دهمین دوره مجلس دانش آموزی، برگزاری اولین دوره آموزشی تربیت مدرس خبرنگاری ویژه فرهنگیان و برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری برای دانش آموزان دختر و پسر را برخی از برنامه های انجام گرفته سازمان دانش آموزی استان در سال تحصیلی جاری بیان کرد.
مرادی برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب را یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش در دهه فجر اعلام کرد و گفت: این سازمان همه ساله و در ایام دهه فجر اقدام به برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب با هدف گرامیداشت این رویداد بزرگ و به نمایش گذاشتن توانمندی ها، نظم وانسجام تشکیلاتی می کند.
مدیر سازمان دانش آموزی گفت: در این همایش با حضور مسئولین استانی تمثال شهید قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان پیشتاز به نمایش گذاشته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار