تکریم خانواده معظم شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه «مهرآیین»

تهران (پانا) - همزمان با ایام دهه فجر و در قالب برنامه «مهرآیین» از خانواده معظم شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی، شهید علی اسفندیاری، یکشنبه 19 بهمن ماه سال جاری ساعت 11:30 تکریم می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده معظم شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه «مهرآیین»

محسن کارگزار، رییس خانه فرهنگ شکوفه در گفتگو با پانا گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهداء، یکشنبه 19 بهمن ماه سال جاری، مسئولان فرهنگسرای اخلاق به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری منطقه چهارده با حضور در منزل خانواده شهید علی اسفندیاری، با آنها دیدار می کنند.
وی گفت: ضمن تبیین خصوصیات اخلاقی و رفتاری و همچنین فعالیتهای آن شهید گرانقدر در دوران پر فراز و نشیب پیروزی انقلاب اسلامی، تصویر نقاشی شده آن شهید و لوح تقدیر مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده به همراه هدیه ای نیز به رسم یادبود به خانواده معظم شهید تقدیم می شود.
وی افزود: این برنامه، دومین دیدار با خانواده معظم شهداء در زمستان سال جاری است و اولین برنامه اختصاص به دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم ، شهید علیرضا مشجری داشت که 13 دی ماه سال جاری، همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
شهید علی اسفندیاری که در چهاردهم دی ماه 1340 در محله دولاب تهران دیده به جهان گشود، در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، در تمامی تظاهرات ها و درگیریها حضوری فعال داشت و در اوج مبارزات ملت غیور ایران در 22 بهمن 57 با ضرب گلوله دژخیمان رژیم پهلوی زخمی شد و پس از سه روز به علت شدت جراحات وارده به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

*ساره شادمهر، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار