فراخوان جشنواره «سه رنگ سربلندی»در منطقه 14

تهران (پانا) - همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فراخوان «سه رنگ سربلندی» در چهار بخش سرود جمهوری اسلامی، مونولوگ، نمایش خلاق و مسابقه عکس در شبکه نشر منطقه 14 منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جشنواره «سه رنگ سربلندی»در منطقه 14

مهناز انصاف پور، کارشناس هنری فرهنگسرای اخلاق و مسئول نگارخانه کلک خیال در گفت و گو با پانا گفت: مهمترین عنصر و نماد هویت ساز کشور، پرچم جمهوری اسلامی است، جشنواره «سه رنگ سربلندی» از بسته برنامه «آینده روشن»که به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج تهران همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده است در چهار بخش سرود جمهوری اسلامی، مونولوگ، نمایش کودک و نوجوان و عکس در فضای مجازی برگزار می شود.
وی در توضیح بخش های مختلف جشنواره گفت: آثاری که در بخش پرچم ارائه می شود صرفاً پذیرای آثار موبایلی است و در بخش سرود که شامل دو محور اصلی «تک خوانی سرود جمهوری اسلامی» و «تک خوانی سرودهای ملی، مذهبی و محلی» با موضوع انقلاب اسلامی است که در قالب تصویری ارائه می شود و خلاقیت در اجرا و چند صدایی در تولید اثر در ارزیابی، امتیاز ویژه دارد.
انصاف پور، آثار بخش مونولوگ را نیز در ارتباط با نشان پرشکوه پرچم جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حداکثر زمان فایل ویدئویی، پنج دقیقه خواهد بود و در بخش نمایش خلاق نیز براساس کتاب «تاج شاه و کلاهها» نوشته محمد کاظم مزینانی به عنوان منبع و موضوع اثر خواهد بود که با الهام از این اثر جهت تولید، ضبط و ارائه اثر خود اقدام کنند.
به گفته مسئول نگارخانه کلک خیال، علاقمندان در تولید آثار تصویری ارسالی، قوانین شرعی و عرفی کشور را رعایت کنند و فرم ثبت نام یا تصویر فرم ثبت نام پر شده را همراه اثر به دبیرخانه ارسال دارند.
کارشناس هنری فرهنگسرای اخلاق مهلت ارسال بخشهای مختلف جشنواره را 28 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: فراخوان جشنواره در صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara@ و همچنین شبکه نشر مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده منتشر شده است.

*ساره شادمهر، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار