این هفته کدام سریال‌ها از رادیو پخش می‌شوند؟

تهران (پانا) - در هفته پیش رو، پنج سریال رادیویی از تولیدات جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به روی آنتن شبکه های رادیویی می روند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
این هفته کدام سریال‌ها از رادیو پخش می‌شوند؟

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «طربکده ترب»،«اسماعیل»،«عملیات سرخ»،«سمفونی شهر» و « استاکس نت» عناوین سریال های رادیویی هستند که این هفته از شبکه های مختلف رادیویی پخش می شوند.
زمان پخش و جزئیات این سریال های رادیویی به شرح زیر است:
«طربکده ترب» به نویسندگی سمیه خطیب زاده و کارگردانی رضا عمرانی ، داستان زوج جوانی است که فروشگاهی به نام «طربکده ترب» را اداره می کنند و هر روز با مراجعانی که هر کدام ماجراهای خاص خود را دارند در ارتباط هستند.این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ، ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.
«اسماعیل» را امیرحسین فردی نوشته و جواد پیشگر آن را تنظیم رادیویی و کارگردانی کرده است، «اسماعیل» داستان شخصی را روایت می کند که با پیوستن به گروه های انقلابی ، حقیقت واقعی خویش را درمی یابد. این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ساعت ۸:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.
«عملیات سرخ» به نویسندگی پوریا موسوی و کارگردانی میرطاهر مظلومی با موضوع «خون های آلوده به ویروس» از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ، ساعت 22:30 از رادیو نمایش پخش می شود.
«سمفونی شهر» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی مانی مستان و پوریا موسوی درباره سرود انقلابی ایران ایران ایران با اجرای رضا رویگری خواننده این اثر وهنرمند پیشکسوت ایرانی درعرصه تئاتر، سینما ، تلویزیون است.این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از هجدهم بهمن ماه، ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ نیز به روی آنتن رادیو ایران می رود.
«استاکس نت» به نویسندگی مرضیه بامیری و کارگردانی فریدون محرابی درباره زندگی شهید مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز است.
این سریال رادیویی از روز یک شنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و در طول هفته ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود. در سریال‌های رادیویی تولید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بازیگران، نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، افکتورها و صدابرداران حرفه ای رادیو نمایش حضور داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار