دستگیری برادران سارق

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 برادر حرفه ای سارق مغازه خبر داد و گفت هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف سایر جرائم احتمالی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری برادران سارق

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان بیان کرد: دهم مهرماه پرونده ای از طریق کلانتری 110 شهدا با موضوع سرقت از مغازه ی بازی های رایانه ای به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: از شاکی در خصوص موضوع تحقیق و اظهار داشت، صبح دهم مهر ماه با مراجعه به مغازه متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به داخل مغازه ام اموالی از قبیل لپ تاپ، سه دستگاه تلویزیون، دی وی آر و .... به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: در این راستا کارآگاهان ضمن تحقیق از شاکی، برای انجام تحقیقات محلی و میدانی عازم محل سرقت شد ند و طی مشاهدات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سارق یا سارقان از طریق تخریب قفل درب مغازه وارد مغازه شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که سارقان 2 نفر بودند، افزود: تصویر واضحی از چهره سارقان به دست آمد و برای شناسایی به سایر ادارات و پایگاه های پلیس آگاهی ارسال شد.

سرهنگ کنجوریان توضیح داد: هویت سارقان که برادر بودند شناسایی و مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار بوده و متعاقب آن مخفیگاه یکی از متهمان در شهر تهران شناسایی شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی حکم جلب سارقان صادر و کارآگاهان با انجام مراقبت های پلیسی و اطمینان از حضور سارق در مخفیگاهش، موفق شدند وی را دستگیر کنند. متهم در بررسی های پلیسی به سرقت از مغازه معترف و اظهار کرد، به همراه برادرش از مغازه سرقت کرده است. فقط یک دستگاه تلویزیون مال باخته در منزل وی می باشد و مابقی اموال در اختیار برادرش که در شهرستان نیشابور است منتقل شده است.

سرهنگ کنجوریان افزود: با کشف تلویزیون سرقتی از منزل سارق طی صورتجلسه به مال باخته تحویل و دستگیری متهم دوم پرونده و کشف سایر اموال در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد متهم دوم پرونده با برای تحمل کیفر هم اکنون در زندان بسر می برد، ادامه داد: اقدامات قضائی برای تحویل متهم از زندان انجام و متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار