ادامه اتفاق‌های عجیب در تبریز؛ آندو به فوتبال برمی‌گردد؟

تهران (پانا) - بنابر خبرهایی که منتشر شده است، این احتمال می‌رود که آندرانیک تیموریان یکبار دیگر به فوتبال برگردد و با تراکتور تبریز قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ادامه اتفاق‌های عجیب در تبریز؛ آندو به فوتبال برمی‌گردد؟

تراکتور تبریز را می‌توان عجیب‌ترین باشگاه فوتبال ایران طی سال‌های اخیر دانست، تیمی که با تکیه بر ثروت محمدرضا زنوزی نهایت تلاش خود را برای رسیدن به رویای قهرمانی در لیگ برتر ایران انجام داد اما به رغم هزینه‌های نجومی و خرید ستاره‌های نامدار، همچنان در حسرت کسب مهمترین جام فوتبال ایران باقی مانده است.

فصل بیستم لیگ برتر ایران هم برای تراکتوری‌ها چندان متفاوت با فصل‌های قبل نبوده و نوسان نتیجه‌گیری در این تیم با قوت ادامه دارد. تیمی که فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرد اما خیلی زود حکم اخراج منصوریان امضا شد و هدایت تیم به مسعود شجاعی رسید، انتخابی عجیب و حیرت‌انگیز از سوی مالک تراکتور که البته پیش از این در مشهد مشابه این اتفاق رخ داده بود و سید مهدی رحمتی بدون حتی یک روز سابقه مربیگری به نیمکت شهر خودرو رسیده بود.

در حالی که حضور مسعود شجاعی هم نتوانسته نوسان نتیجه‌گیری در تراکتور را برطرف کند و این تیم در 2 بازی آخر خود مقابل آلومینیوم اراک و پرسپولیس با شکست زمین را ترک کرده است، صدای اعتراض هواداران این تیم از روند کار مسعود شجاعی در آمده و آنها از مالک متمول خود درخواست دارند فکری به حال نیمکت تیم کند.

اما در چنین وضعیتی براساس خبری که روزنامه گل در شماره امروز خود منتشر کرده، مسعود شجاعی در تلاش است تا آندرانیک تیموریان را به تراکتور تبریز برگرداند، البته گفته می‌شود که بازگشت آندو به تبریز با عنوان مدیریتی است و او به عنوان سرپرست به تیم اضافه می‌شود اما برخی شایعات هم وجود دارد که حتی مسعود شجاعی از او خواسته 2 سال پس از خداحافظی از فوتبال، یکبار دیگر به فوتبال برگردد و برای تراکتور بازی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار