برپایی جشن یاوران انقلاب در ناحیه ۴ شیراز

شیراز (پانا) - جشن یاوران انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا و روز مادر با حضور مسولان سازمان دانش‌آموزی استان فارس در سالن ضمن خدمت ناحیه ۴ شیراز برگزار شد و در این جشن از یاور مربیان برتر پیشتاز مقطع ابتدایی ناحیه 4 و مقام‌آوران جشنواره تولید محتوا تابستان شاد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشن یاوران انقلاب در ناحیه ۴ شیراز

مسوول سازمان دانش آموزی ناحیه ۴ شیراز، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ و فعالیت‌های این سازمان در طول سال تحصیلی برای مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز، گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقا سطح توانمندی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی و مشارکت‌های گروهی با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف و تربیت نسلی شاداب و با نشاط در نظر گرفته شده‌اند.

‌حمید رضا رستمی گفت: به دلیل شرایط بیماری کرونا، امسال آموزش مربیان و یاور مربیان در شبکه مجازی شاد انجام شده و شاهد حضور پر شور دانش‌آموزان و مربیان در همه جشنواره‌ها و مسابقات و تولید محتوای آموزشی بودیم و به صورت جداگانه در قالب جشنواره یاوران انقلاب از دانش‌آموزان پیشتاز برتر در مقطع ابتدایی و متوسطه و مربیان تجلیل خواهیم کرد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز، در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب و تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر به همه همکاران و دانش‌آموزان از فعالیت های سازمان دانش آموزی ناحیه ۴تشکر کرد.

‌احمدرضا حسن‌شاعلی، یکی از فعالیت‌های موثر سازمان دانش‌آموزی را آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان برشمرد و افزود: ما باید بتوانیم اخلاقیات و مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و دانش‌آموزان با اخلاق و با نشاط و شایسته درهمه ابعاد علمی و فرهنگی و ورزشی تربیت کنیم تا شاهد آینده‌ای روشن برای فرزندان ایران باشیم.

‌او گفت: در جشن یاوران انقلاب باید دانش‌آموزانی تربیت ‌شوند که انقلاب بزرگ ایران اسلامی و دهه فجر ما را درک ‌کنند و شهیدان بزرگی مثل سردار سلیمانی را بشناسند و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب آشنا شوند تا شاهد نسلی شایسته باشیم.

کارشناس مجلس دانش آموزی استان فارس نیز در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان دانش آموزی استان گفت: جشن یاوران انقلاب نمونه‌ای از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان است که باعث می‌شود دانش‌آموزان همیشه در صحنه باشند و طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هر دانش‌آموز باید یک نقش اجتماعی داشته باشد و در حیطه‌های مختلف فعالیت کند.

اکبر ‌ابراهیمی گفت: از جمله این فعالیت‌های جمعی میتوان به مجلس دانش‌آموزی و مجامع دانش‌آموزی اشاره کرد که دانش‌آموزان خود تصمیم گیرنده و پیگیری کننده مشکلات دانش‌آموزی هستند و برای برطرف کردن آن تلاش می‌کنند.

او در پایان ازهمراهی و همکاری همه مسوولان سازمان دانش‌آموزی استان و ناحیه ۴ به خاطر حضورشان در این جشن تشکر کرد و گفت: جشن یاوران انقلاب در سراسر استان به همت سازمان دانش آموزی نواحی چهارگانه و شهرستان‌ها به صورت زنده در بستر شبکه شاد بر روی کانال پیشتاران فارس در حال برگزاری است و در طول دهه فجر پخش می‌شود.

‌خبرنگار: رقیه آقاحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار