سفر به بوشهر ممنوع شد

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف مهار شیوع بیماری کرونا از روز سه‌شنبه هفته جاری ورودی‌های ۵گانه استان بوشهر بسته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر به بوشهر ممنوع  شد

عبدالکریم گراوند، در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مهم و مطلوبی طراحی و اجرا شد که به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برنامه‌ها بیشتر در فضای مجازی و طرح‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با حداقل جمعیت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌ها استان بوشهر به زرد تبدیل شده است گفت: از 10 شهرستان استان بوشهر در هفته قبل تنها شهرستان دشتی و تنگستان زرد و مابقی آبی بود که این هفته شهرستان بوشهر به مجموع شهرهای زرد افزوده شد.

گراوند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را در سطوح جامعه ضروری دانست و بیان کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید تشدید شود و بخش‌هایی که نسبت به این پروتکل بی‌توجهی و عادی‌انگاری می‌کنند با آنان برخورد قاطع قضایی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به مسافران در استان بوشهر هیچگونه خدمات و سرویسی داده نمی‌شود افزود: به سبب آب و هوای مناسب در استان بوشهر امکان تردد مسافران از دیگر استان‌ها به این استان وجود دارد که برای جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر از روز سه‌شنبه هفته جاری تا پایان روز جمعه ورودی‌های 5 گانه استان بسته می‌شود.

گراوند گفت : ورودی به دیلم و گناوه، دشتستان، جم، عسلویه از 21 بهمن تا 24 بهمن بسته می‌شود و از مردم دیگر استان‌ها تقاضا می‌شود شهرستان‌های استان بوشهر را برای مقصد مسافرت انتخاب نکنند چراکه از ورود آنها جلوگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار