برنامه انتخابی جام جهانی 2022 در آستانه تغییر مجدد؛ احتمال تغییر سیستم برگزاری تقویت شد

تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با هماهنگی فیفا، مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را به شکل دیگری برگزار کند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه انتخابی جام جهانی 2022 در آستانه تغییر مجدد؛ احتمال تغییر سیستم برگزاری تقویت شد

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال از سال گذشته تا به امروز 3 بار تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را تغییر داده است، این احتمال وجود دارد که برای چهارمین بار تاریخ برگزاری این رقابت‌ها دچار تغییر و تحول شده و حتی سیستم برگزاری مسابقات نیز دچار تغییری مهم شود.

براساس گزارش‌هایی که رسانه‌های عرب زبان حاشیه جنوبی خلیج فارس منتشر کرده‌اند، ادامه روند شیوع کرونا ویروس در سطح جهان و بازگشت محدودیت‌ها به برخی کشورهای قاره کهن، باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای ماه فروردین دچار چالش شود و به همین علت امکان لغو دیدارهای ماه فروردین مطرح است.

البته در کنار تعویق دیدارهای ماه فروردین، کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت جدی در حال بررسی طرحی است که براساس آن دیدارهای مرحله اول مانند دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا 2021 متمرکز برگزار شود و هر کشور میزبانی تمامی دیدارهای باقی مانده یک گروه را برعهده داشته باشد و بازی‌ها مانند لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار