جنگ روایتها از انقلاب اسلامی از رادیو تهران

تهران (پانا) - برنامه«گفتاورد» از رادیو تهران امروز شنبه 18 بهمن، با موضوع جنگ روایتها از انقلاب اسلامی و دوشنبه 20 بهمن با بررسی رابطه موسیقی و انقلاب پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جنگ روایتها از انقلاب اسلامی از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ «گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور که به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. جنگ روایتها از انقلاب اسلامی موضوع شنبه 18 بهمن از رادیو تهران که با حضور مهمان برنامه دکتر رضا واعظی پژوهشگر علوم سیاسی و متخصص حوزه انقلاب اسلامی روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

موسیقی و انقلاب

گفتنی است؛ این برنامه روز دوشنبه 20 بهمن ماه، با موضوع رابطه موسیقی و انقلاب از رادیو تهران پخش خواهد شد. گفتگو با آهنگسازان و پژوهشگران حوزه موسیقی و ترانه ها که چه نقشی در ایجاد شور و شوق انقلابی داشته اند بخشی از این ویژه برنامه است که ساعت 12 و 20 دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.

شعر انقلاب اسلامی

شعر انقلاب اسلامی موضوع دیگری از برنامه گفتاورد که روز چهارشنبه 22 بهمن ماه، با حضور دکتر هادی سعیدی کیاسری شاعر و پژوهشگر، رئیس بنیاد بیدل دهلوی و مدیر کانون ادبیات ایران تقدیم شما خوبان خواهد شد.

برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه کنندگی ساناز باقری و با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد.

علاقمندان می توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار