معرفی داوران بخش فیلمنامه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج»

تهران (پانا) - انتخاب و داوری بخش فیلمنامه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» توسط یک هیات ۵ نفره انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی داوران بخش فیلمنامه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج»

به گزارش روابط عمومی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، ترکیبی ۵ نفره فیلمنامه‌های چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی «موج» کیش را انتخاب و داوری می‌کنند.

ابراهیم حصاری دبیر جشنواره اعلام کرد: در این دوره کریم لک‌زاده، داریوش غریب‌زاده، آرش انیسی، نوشین معراجی و سعید آلبوعبادی هم مسئولیت انتخاب و هم داوری فیلمنامه‌های ارسالی را برعهده دارند.

به گفته وی، در بخش فیلمنامه ۲۴۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که امسال در بخش فیلمنامه نامزدی نخواهیم داشت و برندگان در اختتامیه معرفی خواهند شد.

«داریوش غریب‌زاده» فیلمساز در حوزه فیلم کوتاه و نویسنده داستان کوتاه است که فیلم‌های کوتاه او جوایز مختلف ملی و بین‌المللی را کسب کرده‌اند. وی طی سال‌های اخیر در اکثر استان‌های کشور کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسی برگزار کرده و انتخاب و داوری فیلم و فیلمنامه در جشنواره‌های مختلف فیلم کوتاه را برعهده داشته است.

«کریم لک‌زاده» فیلمساز فیلم کوتاه است که در سینمای بلند هم «قیچی»، «کله سرخ»، «شیرجه بزرگ» را کارگردانی کرده است. او با فیلم‌های کوتاه خود جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است و آثارش در اکران‌های خود با نظر مثبت منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده است.

«آرش انیسی» دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر است. وی در کنار ساخت فیلم کوتاه و مستند در سال‌های گذشته در چندین فیلم داستانی، کوتاه و مستند نیز به عنوان تدوینگر حضور داشته است. از آثار او می‌توان به فیلم‌های کوتاه «ای پدر ما که در آسمانی»، «بازتاب یک ذهن ناتمام»، «در سوگ سیاوش» و «رقص چاقو» و مستندهای «حراج بزرگ» و «حباب بزرگ» در مقام نویسنده، کارگردان و تدوینگر اشاره کرد. فیلم سینمایی «مامان» اولین فیلم بلند داستانی اوست که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد.

«نوشین معراجی» نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی یازده فیلم کوتاه از جمله فیلم‌های کوتاه «مهمان بابا»، «درمانده»، «ردپا»، «سودا» و «برادر» را برعهده داشته است. تدریس مبانی فیلمنامه نویسی، عضویت در هیات داوران استعدادیابی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، عضویت در هیات بازبینی سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، حضور در جشنواره‌های جهانی بلگراد، هند، هرات، آمریکا و جشنواره‌های داخلی از جمله جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشن تصویر سال و...از دیگر فعالیت های وی است.

«سعید آلبوعبادی» نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «پایان دوم» به کارگردانی یعقوب غفاری، نگارش مجموعه داستان «1417» و ساخت مجموعه مستندهای «حس زندگی»، «درباره زندگی» و «نبض زندگی» را برعهده داشته است. وی همچنین برگزیده اول بخش خردواندیشه در جشنواره «سینماحقیقت» برای فیلم «گاهی روی آب» بوده است. آلبوعبادی بازی در فیلم «23 نفر» در نقش ملاصالح را نیز در کارنامه دارد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار