معاون اول رییس جمهور وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه(پانا)- معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه جدید و نیز بررسی مشکلات و مسائل استان، دقایقی پیش وارد فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول رییس جمهور وارد کرمانشاه شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با همراهی وزرای نفت و جهادکشاورزی امروز(18 بهمن) وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: استان کرمانشاه به دلیل داشتن تمدن قدیمی ایرانی و نیز طبیعت زیبا و آب و هوای متبوع جزء مناطق بااستعداد گردشگری در کشور است و این استان ظرفیت آن را دارد که به یکی از قطب های گردشگری در کشور تبدیل شود.

جهانگیری بیان کرد: با توجه به این که استان کرمانشاه از استعدادهای زیادی در زمینه نیروی انسانی تحصیلکرده و منابع طبیعی نفت و گاز که به وفور در این استان وجود دارد، برخوردار است می‌توانند این استان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

کلنگ زنی پتروشیمی و افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره)در اسلام آباد غرب، از برنامه‌های سفر یک روزه جهانگیری و هیئت همراه در کرمانشاه است.

همچنین بازدید از پارک علم و فناوری کرمانشاه، افتتاح چند طرح و پروژه دیگر بصورت ویدئوکنفرانس و حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه های سفر معاون اول رییس جمهور به کرمانشاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار