برگزاری مانور یاوران انقلاب در فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری مانور مجازی یاوران انقلاب در ۷ منطقه آموزشی به صورت پخش زنده از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب در فارس

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری همایش بزرگ سالانه یاوران انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس و شهرستان‌های فارس، گفت: امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا،این مراسم به صورت مجازی و پخش از شبکه شاد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این همایش به همت مناطق و شهرستان‌های سروستان، فسا، گراش، بختگان، ناحیه ۲ شیراز، اقلید و اوز، در فارس و در فواصل زمانی مختلف برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیلی، برگزاری این مانورها از ۱۲ بهمن و با اجرای دانش‌آموزان سروستان آغاز شده و تاکنون مناطق فسا در تاریخ ۱۵ بهمن‌ و گراش ۱۶ بهمن و بختگان ۱۸ بهمن ماه، برنامه‌های خود را اجرا کرده‌اند.

ناحیه ۲ شیراز، ۱۹ بهمن ماه، اقلید ۲۰ بهمن، و اوز ۲۱ بهمن‌ماه نیز برنامه دارند.

مانور مجازی یاوران انقلاب با تلاش سازمان دانش‌آموزی و دانش‌آموزان پیشتاز فارس در شبکه شاد و در کانال پیشتازان فارس به آدرس pishtazanfars@ پخش می‌شود.

اسماعیلی در ادامه از برگزاری پویش یاوران انقلاب نیز خبر داد و افزوذ: با هدف گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبیین شخصیت حضرت فاطمه (س)، امام خمینی (ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی و با بهره‌گیری از قابلیت‌های تشکل پیشتازان و مهارت‌های تشکیلاتی پویش یاوران انقلاب را راه‌اندازی کردیم.

او ادامه داد: این پویش با هدف شاداب‌سازی محیط خانه و خانواده، در محورهای معرفتی، شاداب سازی، فضا سازی منزل، مجری گری، سرود، شعر و دکلمه، ثبت خاطره و سرودهمگانی برگزار شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، کلیپ، پوستر، نقاشی، موشن گرافی، فیلم و عکس ارسال کنند.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، تاکنون تعداد 1100 اثر در محورهای مختلف دریافت شده که کمیته بررسی آثار در حال پایش و ارسال آثار برتر به سازمان مرکز هستند.

او تاکید کرد: مانور یاوران انقلاب نیز، در سطح استان در حال برگزاری است که طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه هفت شهرستان به صورت زنده در کانال پیشتازان فارس پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار