کارشناس آسیب های اجتماعی منطقه ۱۳ شهر تهران:

۳۳ مدرسه به عنوان مجری طرح کانون یاریگران زندگی در منطقه ۱۳ فعالیت می کنند

تهران(پانا)- کارشناس آسیب های اجتماعی منطقه ۱۳ شهر تهران، از اهمیت تشکیل کانون یاریگران زندگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، سوء مصرف مواد مخدر و جلب مشارکت دانش آموزان، والدین و ذینفعان محلی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۳ مدرسه به عنوان مجری طرح کانون یاریگران زندگی  در منطقه ۱۳ فعالیت می کنند

مژگان نظری در گفت و گو با پانا با اشاره به فعالیت های مدارس مجری طرح یاریگران زندگی گفت: در این طرح اعضای کانون منطقه و مدرسه مشخص شده و گروهی در فضای شاد در سطح منطقه تشکیل شد و سپس مدارس نیز با حضور اعضا گروههای خود را تشکیل داده و فعالیت خودرا آغاز کردند. طبق برش منطقه ای در ۳۳ مدرسه منطقه 13 از مهر ماه فعالیت خود را در سطح منطقه آغاز کرده است.
وی افزود: در گروه های مدرسه ای ابتدا مشکلات مدرسه در راستای اهداف کانون مطرح و اولویت بندی شده و یک مورد از مشکلات خاص مدرسه به عنوان پروژه کوچک مدرسه ای انتخاب می شود، در ادامه درخت چالش ها و آسیب ها طبق پروژه کوچک، ترسیم شده و فعالیتها در راستای این پروژه کوچک با رفع مشکلات به صورت مدرسه محور و جامعه محور انجام می شود.
کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه 13 گفت: در راستای فعالیت کانون یاریگران زندگی با عضویت در کانال های مدرسه ای فعالیتهای مدارس رصد شده است. در حال حاضر منتظریم تا در اسفند ماه این پروژه های کوچک به ثمر بنشیند و در روز درختکاری، سمبل به ثمر رسیدن درخت چالش ها، در مدارس مجری طرح، کاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار